Veelgestelde vragen

Het Klant Contact Center heeft voor u een lijst met de meest gestelde vragen opgesteld om u zo goed en snel mogelijk een antwoord te kunnen geven.

Hieronder vindt u een overzicht van de aan ons vaak gestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Heeft u desondanks nog een vraag voor ons, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen

U kunt de auto(s) ophalen bij één van onze showrooms. Kijk op de website van uw gekozen merk voor adresgegevens.

Alfa Romeo
Suzuki
Toyota

Openingstijden showrooms voor aflevering
Maandag t/m vrijdag 09.00-18.00
Zaterdag 09.00-11.00

De auto van uw keuze is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur (zaterdag tot 11.00 uur) op te halen in één van onze showrooms van uw gekozen merk. Tijd en datum van aflevering worden vooraf met u afgesproken. Eén van onze verkoopadviseurs maakt met u het papierwerk in orde waaronder de tenaamstelling. Zodra het papierwerk is afgerond kunt u direct wegrijden in uw nieuwe auto.

U kan op deze website uw Toyota bestellen, maar u hoeft nog niet te betalen. Dit doet u na bevestiging van uw bestelling via een (internet) overboeking, of u betaalt met PIN in onze showroom. Voor meer informatie over betaling verwijzen we u naar de desbetreffende pagina.

Meer over betaling

Alle nieuwe auto's hebben standaard de fabrieksgarantie van het gekozen merk. De garantie kunt u laten uitvoeren bij ons, of elke andere officiële merk dealer.

Meer over garantie

Zodra de betaling door ons is ontvangen stellen we de auto te naam. Vervolgens leveren we de auto op de met u afgesproken plaats en tijd af, waarbij we de benodigde documenten en sleutels aan u overdragen. Indien u er prijs op stelt zal één van onze medewerkers de belangrijkste zaken zoals de werking van de auto aan u uitleggen.

Meer over de aflevering van uw auto

De Driessen Online Deals zijn dusdanig scherp geprijsd dat wij in eerste instantie niet uitgaan van de inruil van uw huidige auto. Indien u dat toch wenst, dan zal, zodra u dat bij de bestelling aangeeft, een verkoopmedewerker telefonisch contact met u opnemen om de inruilprijs van uw auto te bespreken.

Als u een auto inruilt kunt u geen gebruik maken van aflevering op locatie, u kunt uw nieuwe auto alleen bij ons in de showroom ophalen. Zodra de inruilauto aan de omschrijving voldoet en u overhandigt ons de juiste papieren, ontvangt u bij inname direct een vrijwaringsbewijs.

Voor de tenaamstelling van uw nieuwe kentekenbewijs verzoeken wij u bij aflevering uw originele rijbewijs mee te nemen. Voor een zakelijke tenaamstelling dient u een KvK te overleggen (niet ouder dan 1 jaar) en een kopie van het rijbewijs van de rechtspersoon. We hebben de mogelijkheid de auto in onze vestiging te naam te stellen.

Nadat wij u bestelling via het bestelformulier hebben ontvangen zullen wij u telefonisch benaderen om samen met u de voorlopige bestelling door te nemen. Is deze akkoord, dan ontvangt u per e-mail een bevestiging van de definitieve bestelling, een eventueel inruilformulier, de eindgebruikersverklaring en nogmaals de algemene voorwaarden. De bestelling dient u voor akkoord te ondertekenen en de eindgebruikersverklaring moet worden ingevuld. Beide formulieren kunt u per post of e-mail aan ons retouneren.

Wij leveren al onze auto's rijklaar af, "rijklaar" betekent dat de volgende kosten zijn inbegrepen in onze verkoopprijs:

  • kosten rijklaar maken
  • legeskosten
  • recyclingbijdrage
  • 5 liter brandstof

Er komen dus GEEN extra kosten bij, wel zo handig en transparant!

Driessen bestaat al 50 jaar en is officieel merkdealer van meerdere merken. Daarnaast zijn wij BOVAG lid en garanderen u daardoor zekerheid en kwaliteit. De extra zekerheid omtrent betaling bieden we u door de auto te voldoen bij levering, niet eerder en niet later. Boter bij de vis dus. U kunt bij ons middels iDeal en PIN betalen.

Meer over de betaling

Zodra we uw bestelling ontvangen neemt ons Klant Contact Centrum telefonisch contact met u op. Op dat moment hebben we gecontroleerd of de gewenste auto op voorraad is en kunnen we u meteen de afleverdatum bevestigen. Mocht de auto niet op voorraad zijn, dan bieden we u een alternatief (bijv. andere kleur) en kunt u op dat moment bepalen of u daar gebruik van wilt maken.

Advies nodig?
Bel ons!
040 264 65 60